Szanowni Państwo, dla Waszej wygody korzystamy z kilku form dostawy przesyłek.
ZASADY WYSYŁKI
W celu sfinalizowania zakupu i realizacji Zamówienia Klient zobowiązany jest do wyboru odpowiadającego mu sposobu i kosztu wysyłki towaru, dostępnego w podsumowaniu swojego koszyka zakupowego.
1.KOSZTY WYSYŁKI
Koszty wysyłki dla kompletu/zamówienia Towarów określone są każdorazowo, w rubryce „Wysyłka”. Są to koszty określone dla jednego pełnego zamówienia.
Koszty wysyłki mogą ulec zmianie w zależności od ilości oraz wagi zamawianych przedmiotów.
Istnieją sytuacje, w których koszty wysyłki zostaną ustalone indywidualnie:
– przy wysyłkach wielkogabarytowych lub paletowych
– przy wysyłkach powyżej 30kg
– przy wysyłkach zagranicznych
– przy wysyłkach przewoźnikiem innym, niż oferowane przez Sklep Internetowy
– przy dodatkowych wymaganiach Klienta dotyczących wysyłki lub pakowania
2.SPOSOBY WYSYŁKI
– Wszystkie wysyłki ze Sklepu realizowane są za pośrednictwem dostępnych dostawców, z wykorzystaniem rejestrowanych usług kurierskich.
– Sklep nie realizuje wysyłek listami nie rejestrowanymi, gdyż ich śledzenie jest niemożliwe, a w przypadku zaginięcia – nie można złożyć reklamacji.
– Sklep udostępnia na życzenie Klienta numer rejestrowy wysyłki.
SPOSOBY DOSTARCZANIA WYSŁEK
– Zamówienia dostarczane są pod adres wskazany przez Klienta jednokrotnie, a w razie jego nieobecności dostępne są do odbioru we wskazanym punkcie.
– Kurier dostarcza przesyłki pod adres wskazany przez Klienta. Podczas jego nieobecności ma obowiązek wielokrotnych prób dostarczenia przesyłki, dopiero wtedy przesyłka przekazywana jest do odbioru we wskazanym punkcie logistycznym.
– O zamiarze doręczenie przesyłki przez Kuriera Klient najczęściej informowany jest za pośrednictwem SMS-a. Usługa ta jest możliwa tylko, jeśli Klient podał Sklepowi swój numer telefonu komórkowego.
– Sklep udostępnia możliwość skorzystania z innych, niż proponowane sposobów wysyłki, jednak możliwe jest to jedynie po uprzednim kontakcie ze Sklepem i ustaleniem szczegółów dotyczących dostawy i kosztów wysyłki.
CZAS REALIZACJI DOSTAWY
– Czas realizacji dostawy określony jest w regulaminie wybranego przez Klienta przewoźnika.
– Opóźnienia w realizacji dostaw są niezależne od Sklepu i Sklep nie ma na nie wpływu.
– Zgodnie z informacjami udostępnionymi przez firmy kurierskie realizacje wysyłki są wykonywane w czasie do 48 godzin w dni robocze poniedziałek – piątek.
Czas realizacji w przypadku przesyłek, paczek i listów może ulec zmianie w przypadku:
– nadania przesyłki do miejscowości z ograniczonym personelem w Placówce Logistycznej
– trudnych warunków pogodowych
– innych nieprzewidzianych sytuacji
Wszystkie nasz metody dostaw zawiera gwarancję dostarczenia przesyłki do Klienta w 48 godzin od nadania Przesyłki.
Przesyłki wysyłane za pobraniem Sklep realizuje wyłącznie na terenie Polski.
Kraje do których jesteśmy w stanie wysłać Twoje zamówienie po za granicami Polski:
- AFRYKA POŁUDNIOWA REPUBLIKA – Patrz: REPUBLIKA POŁUDNIOWEJ AFRYKI
- ALBANIA
- ALGIERIA
- ANDORA – Patrz: FRANCJA Z ANDORĄ I MONAKO
- ANGUILLA
- ARABIA SAUDYJSKA
- ARGENTYNA
- ARMENIA
- ARUBA
- AUSTRALIA
- AUSTRIA
- AZERBEJDŻAN
- BAHAMY
- BAHRAJN
- BANGLADESZ
- BARBADOS
- BELGIA
- BENIN (ex DAHOMEJ)
- BERMUDY
- BHUTAN
- BIAŁORUŚ
- BOLIWIA
- BOTSWANA
- BRAZYLIA
- BRUNEI (BRUNEI DARUSSALAM)
- BUŁGARIA
- BURKINA FASO
- BURKINA FASO
- CHILE
- CHIŃSKA REPUBLIKA LUDOWA
Chińska Republika Ludowa, z wyjątkiem specjalnego regionu administracyjnego Hongkongu
i Makau (Macao)
Hongkong specjalny region administracyjny
Makau (Macao)
- CHORWACJA
- CURAÇAO
- CYPR
- CZAD
- CZARNOGÓRA
- CZECHY
- DANIA z GRENLANDIĄ i WYSPAMI OWCZYMI
- DOMINIKANA
- DŻIBUTI
- EGIPT
- EKWADOR
- ESTONIA
- ETIOPIA
- FIDŻI
- FILIPINY
- FINLANDIA
- FRANCJA Z ANDORĄ I MONAKO
- GABON
- GAMBIA
- GHANA
- GIBRALTAR
- GRECJA
- GRENADA
- GRUZJA
- GUERNSEY (WYSPA)
- GUJANA
- GUJANA FRANCUSKA
- GWADELUPA
- GWATEMALA
- GWINEA
- HISZPANIA I WYSPY KANARYJSKIE
- HOLANDIA
- HONDURAS
- HONGKONG – Patrz: CHIŃSKA REPUBLIKA LUDOWA
- INDIE
- INDONEZJA
- IRAK – przyjmowanie przesyłek zawieszone od odwołania
- IRAN
- IRLANDIA (EIRE)
- ISLANDIA
- IZRAEL
- JAMAJKA
- JAPONIA
- JERSEY
- JORDANIA
- KAJMANY
- KAMERUN
- KANADA
- KATAR
- KAZACHSTAN
- KENIA
- KIRGISTAN
- KOLUMBIA
- KONGO REPUBLIKA DEMOKRATYCZNA (d. ZAIR)
- KOREA POŁUDNIOWA (REPUBLIKA)
- KOSTARYKA
- KUBA
- KUWEJT
- LESOTHO
- LIECHTENSTEIN – Patrz: SZWAJCARIA Z LIECHTENSTEINEM
- LITWA
- LUKSEMBURG
- ŁOTWA
- MACEDONIA
- MADAGASKAR
- MAJOTTA (WYSPA)
- MAKAU (MACAO) – Patrz: CHIŃSKA REPUBLIKA LUDOWA
- MALAWI
- MALEDIWY
- MALEZJA
- MALI
- MALTA
- MAROKO
- MARTYNIKA
- MAURETANIA
- MAURITIUS
- MEKSYK
- MOŁDAWIA (MOŁDOWA)
- MONAKO – Patrz: FRANCJA Z ANDORĄ I MONAKO
- MOZAMBIK
- NAMIBIA
- NIEMCY
- NIGER
- NIGERIA
- NIKARAGUA
- NORWEGIA
- NOWA KALEDONIA
- NOWA ZELANDIA
- OMAN
- PAKISTAN
- PANAMA
- PAPUA – NOWA GWINEA
- PARAGWAJ
- PERU
- PORTUGALIA Z AZORAMI I MADERĄ
- REPUBLIKA POŁUDNIOWEJ AFRYKI (RPA)
- REPUBLIKA ŚRODKOWOAFRYKAŃSKA (CENTRAFRIQUE)
- REUNION
- ROSJA
- RUMUNIA
- SALOMONA WYSPY
- SALWADOR
- SAN MARINO – Patrz: WŁOCHY Z SAN MARINO
- SENEGAL
- SERBIA
- SESZELE
- SINGAPUR
- SŁOWACJA
- SŁOWENIA
- SRI LANKA
- STANY ZJEDNOCZONE AMERYKI (USA)
- SUAZI (SWAZILAND)
- SUDAN
- SURINAM
- SYRIA – usługa zawieszona do odwołania
- SZWAJCARIA Z LIECHTENSTEINEM
- SZWECJA
- ŚWIĘTEGO PIOTRA I MIQUELONA WYSPA (S. PIERRE ET MIQUELON)
- ŚWIĘTEJ ŁUCJI WYSPA (ST. LUCIA, SAINT LUCIA, SAINTE LUCIA)
- TADŻYKISTAN
- TAJLANDIA
- TAJWAN
- TANZANIA
- TOGO
- TRYNIDAD I TOBAGO
- TUNEZJA
- TURCJA
- TURKMENISTAN
- UGANDA
- UKRAINA
- URUGWAJ
- VANUATU
- WATYKAN
- WENEZUELA
- WĘGRY
- WIELKA BRYTANIA I IRLANDIA PÓŁNOCNA ORAZ WYSPA MAN
- WIETNAM
- WŁOCHY z SAN MARINO
- WYBRZEŻE KOŚCI SŁONIOWEJ (COTE D’IVOIRE)
- ZAMBIA
- ZIMBABWE
- ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE